2017-01-26 16:23:00

Sayın AGÜ Personeli,

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından sizlere daha sağlıklı bir hizmet sunmak  için http://helpdesk.agu.edu.tr   web sitesi üzerinde yardım masası 11.11.2015 tarihinde oluşturulmuştur. Bildiğiniz üzere teknik destek alma, bilgi edinme veya isteklerinizi bildirme gibi işlemler için bu web sitesi üzerinden birimimize başvurabiliyorsunuz.

Başvuru adımları:

1.     http://helpdesk.agu.edu.tr  web sitesine girilir.

2.     “Open a New Ticket" butonuna tıklanır.

3.     “Help Topic” kısmından ilgili birim ve konu seçilir.

4.     “Contact Information” kısmındaki  “Email Adress” alanına email adresi “Full Name” alanına adınızı, soyadınızı “Phone” alanına telefon numaranızı  ve “Ext”alanına  dahilinizi yazmanız gerekmektedir.

5.     Ticket Details” kısmındaki  “Issue Summary” alanına konu başlığı ve “Issue Details” alanına ayrıntılı açıklama yazılır.

6.     “Create Ticket” butonuna basılarak başvuru işlemi tamamlanmış olur.

Oluşturulan  ticketınızın durumunu bu sistemden takip edebilirsiniz.